Veelgestelde vragen

 

Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
1. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen. 2. Klik op de button 'Doorgaan naar afrekenen' als je de artikelen in je winkelwagen wilt bestellen. 3. Je krijgt nu een overzicht met je gekozen artikelen, hier kan je eventueel nog artikelen wijzigen...
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
Direct na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten na je bestelling. Helaas kunnen wij niet geheel voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen...
Kan ik bestellen zonder account?
Dit is mogelijk. Je kunt bij groentopia.nl een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Hiervoor kun je tijdens het afrekenen het wachtwoordveld leeg laten.
Alles bekijken
Bezorgen
Wat is jullie levertijd?
Standaardlevering PostNL: Vóór 16.00 uur besteld is dezelfde werkdag verzonden en gratis verzending vanaf € 100,- excl. BTW.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 6,75 per bestelling. Vanaf € 100,- excl. BTW komen de verzendkosten te vervallen.
Wat als ik niet thuis ben als ze het pakket komen brengen?
De pakketdienst (PostNL) zal het pakket 2 keer aanbieden op het gekozen afleveradres. Mocht er op het moment van de 2e afleverpoging niemand thuis zijn, dan brengt de chauffeur het pakket naar de dichtsbijzijnde afleverpunt. Dit gebeurt vaak dezelfde...
Kan ik mijn bestelling ook naar een postbus of ander adres laten versturen?
Het is helaas niet mogelijk om je pakket naar een postbus te laten versturen.
Alles bekijken
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij groentopia.nl momenteel betalen met de volgende betaalmethodes: iDEAL - Bancontact - Sofort - Bitcoin
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Bij het plaatsen van je bestelling zullen wij de factuur naar het bij ons bekende e-mailadres versturen. Mocht je de factuur om welke reden dan ook kwijtraken dan kun je een nieuwe factuur inzien in het groentopia.nl account onder het kopje 'Mijn bestellingen...
Kan ik een ander factuuradres gebruiken?
Ja, dit is mogelijk. In het groentopia.nl account kun je onder het kopje 'Mijn account' het Standaard Factuuradres aanpassen naar het gewenste adres. Wij versturen dan de factuur per post naar het ingevoerde adres.
Alles bekijken
Garantie & Retourneren
Is er een retourtermijn?
Je mag binnen 14 dagen na ontvangst artikelen gratis retourneren. Indien gewenst ontvang je je geld terug, het bedrag wordt dan binnen enkele werkdagen (in ieder geval binnen 2 weken) op je rekening terug gestort. Komen alle artikelen van je bestelling...
Hoe kan ik artikelen retour sturen?
Artikelen mogen binnen 30 dagen na ontvangst altijd GRATIS retour. Als je de factuur al betaald hebt, ontvang je binnen enkele werkdagen nadat de artikelen retour zijn je geld terug. Als alle artikelen uit een bestelling retour komen, ontvang je uiteraard...
Wat is de terugstorttermijn?
Zodra het artikel bij ons retour is gekomen, wordt het geld binnen enkele werkdagen (maar in ieder geval binnen twee weken) teruggestort op je rekening.
Alles bekijken
Mijn Account
Wat zijn de voordelen van een account?
Een account geeft jou een hoop voordelen. Zo kun je bijvoorbeeld je verlanglijstje opslaan, zodat je deze een andere keer kan wijzigen of aanvullen. Maar we onthouden ook welke artikelen in jouw winkelwagen zitten, zodat je de bestelling een andere keer...
Gegevens en instellingen wijzigen
Dit is mogelijk, Dit kun je doen in het groentopia.nl account onder het kopje 'Accountinformatie'.
Kan ik mijn account verwijderen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt je account verwijderen vanaf het groentopia.nl account onder het kopje 'Accountinformatie' -> Account verwijderen.
Alles bekijken